ENVIAMENTS

L’empresa de missatgeria et lliurarà els articles de dilluns a divendres a l’adreça de lliurament indicada a la teva comanda.

Intentarem fer els lliuraments amb la màxima agilitat possible.

Quan la teva comanda surti del magatzem l’empresa de transport t’enviarà un correu electrònic amb la confirmació d’expedició del teu enviament, juntament amb el número de seguiment i un enllaç a la seva pàgina web perquè puguis tenir la comanda localitzada en tot moment.

Si no reps la comanda dins del termini de lliurament especificat, reps un article defectuós o un article incorrecte, omple el Formulari d’Atenció Compres Online i el més aviat possible ens posarem en contacte amb tu per veure què ha passat i resoldre el problema.

Per motius logístics no podem realitzar entregues fora del país des d’on s’ha realitzat la comanda.

Per motius de seguretat, no podem fer enviaments a apartats de correus.


COSTOS D’ENVIAMENT

Les despeses d’enviament es determinen de forma automàtica en funció del pes i volum de les peces a enviar i també de la seva destinació. T’informarem del cost exacte del teu enviament abans de finalitzar el procés de compra.

Els enviaments fora de la Unió Europea poden incloure aranzels duaners o taxes d’importació que haurà d’assumir íntegrament el destinatari de la comanda. La nostra empresa no té competències sobre aquests imports establerts per les diferents autoritats duaneres i, en conseqüència, tampoc pot avançar-ne el preu. Si la teva comanda es veu afectada per aquests aranzels hauràs de pagar-los directament a l’empresa de transport o les autoritats competents.


CANVIS I DEVOLUCIONS

 

Si desitges realitzar un canvi o devolució caldrà que ho gestionis a través del Formulari de Devolucions. Tingues en compte que les peces han de ser enviades a càrrec del comprador, en un termini de 30 dies des de la seva recepció, al Centre de Servei de Devolucions. Caldrà enviar-les dins del packaging original i amb el tiquet de compra/factura original que s’ha rebut amb la comanda. S’ha d’incloure també el rebut del missatger com a comprovant de l’entrega.

 

SERVEIS I GESTIO GESTMAN , S.L
B63128219
Centre de Servei de Devolucions
Poligon Industrial Sant Isidre C/collbaix s/n
08272 · San Fructuoso de Bages· Barcelona

 

Per realitzar un canvi caldrà tornar a fer la comanda. Actualment no és possible canviar o reemplaçar un article comprat a gestman.cat per un de nou o un de diferent amb una única transacció. Cal retornar prèviament l’article no desitjat i després fer una nova comanda amb l’article o els articles desitjats. Un cop haguem rebut la devolució, procedirem a expedir-ne el reemborsament. Si l’article ha estat un regal, el comprador serà la persona que rebrà el reemborsament.

Politica de venta i cancelació / devolució
Per realitzar la devolució d’un producte, el consumidor o usuari dintre dels catorze (14) dies naturals a la data de la compra, haurà d’enviar un correu electrònic a  info@gestman.cat o bé trucar al tel. +34 639 307 975, indicant les seves dades personals i el motiu de la devolució.
Una vegada rebut el correu electrònic, el responsable es posarà en contacte amb el client per la recollida del producte, sempre dins dels terminis establerts. En la mesura que ho permeti la legislació vigent, el producte haurà d’estar en perfecte estat i en el seu embalatge original. Després de la recollida del producte i una vegada verificat el seu estat, es procedirà a realitzar la
devolució en diners del producte o bé la reposició del mateix producte per un altre en bon estat.
En el cas que el client detectés algun problema al moment del liurament de la seva comanda (embalatge malmès, productes que faltin o deteriorats) haurà d’indicar-ho per escrit en l’albarà de lliurament del transportista i contactar per telèfon al +34 639 307 975 o per correu electrònic a info@gestman.cat dins de les següents 24 hores de la recepció de la comanda.